Verzenden & retourneren

Veelgestelde vragen & ondersteuning

We streven er voortdurend naar om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis te bezorgen. Als je op werkdagen vóór 16:00  je bestelling hebt geplaatst dan word deze de volgende dag al bezorgd. Als dit vanwege onvoorziene omstandigheden niet mogelijk is zullen we je hiervan tijdig op de hoogte stellen.

Binnen een uur na het plaatsen van je bestelling zul je twee e-mails van ons ontvangen: één ter bevestiging van de order en één ter bevestiging van de verzending. Indien je na een uur nog geen orderbevestiging hebt ontvangen, adviseren wij je om contact op te nemen met onze klantenservice.

Ja, Indien je bestelling nog niet is verwerkt kan je deze nog wijzigen of annuleren. Ons systeem verwerkt de bestelling direct bij het plaatsen zodat we het pakket zo snel mogelijk kunnen leveren. Het kan echter voorkomen dat de bestelling al is ingepakt en verzonden en daarom niet meer gewijzigd kan worden.

Als je iets wilt aanpassen neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice die op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur bereikbaar is. Houd er rekening mee dat bestellingen buiten deze tijden of in het weekend niet kunnen worden gewijzigd of geannuleerd.

Bestellen op Pinaccessoires.nl is gemakkelijk en snel ! In slechts vier stappen kun je bestellen wat je nodig hebt, kiezen hoe je wilt betalen en waar je het product wilt laten bezorgen.

Stap 1:
Zoek het product dat je wilt bestellen. Er zijn verschillende manieren om een product te vinden op de website. Je kunt bijvoorbeeld de zoekbalk bovenaan de pagina gebruiken om te zoeken naar het product dat je nodig hebt. Een andere optie is om via het uitklapmenu onder ‘alle producten’ te navigeren naar het juiste product. Op mobiele apparaten kun je het uitklapmenu vinden door op de drie streepjes rechtsboven op de pagina te klikken. 

Stap 2:
Voeg het product toe aan je winkelwagen door op de knop ‘In winkelwagen’ te klikken. Bij sommige producten kun je het type zoals de kleur of lengte selecteren voordat je het product toevoegt. Als je meerdere dezelfde producten wilt kopen kun je het aantal eenvoudig aanpassen in je winkelwagen. Als je een ander product wilt bestellen kun je het product verwijderen door op het prullenbakicoontje te klikken.

Stap 3:
Log in of maak een account aan. Als je alles hebt gevonden wat je nodig hebt kun je naar de kassa gaan door op het winkelwagentje rechtsboven op de pagina te klikken. Klik op de knop ‘afrekenen’ en je wordt naar het inlogscherm geleid. Als je al een account hebt kun je inloggen met je gegevens. Als je een nieuwe klant bent kun je eenvoudig een nieuw account aanmaken.

Stap 4:
Controleer je gegevens en betaal. Controleer voordat je afrekent of al je gegevens kloppen. Je kunt kiezen uit verschillende betaalmethoden zoals iDEAL, PayPal, Bancontact, creditcard, vooruitbetaling in overleg op rekening. Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je een bevestiging per e-mail. 

Natuurlijk ! Onze specialisatie is breed en we streven ernaar om je altijd het best mogelijke advies te geven. Als je dus vragen hebt over een specifiek product of als je niet zeker weet welk product je nodig hebt aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Wanneer het product op voorraad is dan is deze direct via de website te bestellen. Als je het op werkdagen voor 16:00 uur bestelt kun je het morgen al in huis verwachten. Wanneer er word verwezen naar een “backorder” dan kan het product wel besteld worden maar dan geldt er een langere wachttijd. In dit geval word het product op dat moment besteld en is de levertijd afhankelijk van meerdere factoren.

Voor de actuele levertijd van producten die in Backorder worden besteld is het raadzaam contact met ons op te nemen via het contactformulier

Indien je om welke reden dan ook jouw bestelling nog niet hebt ontvangen neem dan altijd contact op met onze klantenservice. We zullen ons uiterste best doen om dit z.s.m na te gaan.

Voor de verzending hanteren wij vaste tarieven.
Voor pakketten binnen Nederland is dit €4.95. Pakketten naar België hebben een vast tarief van €7.95.

Dat kan zeker. U kunt dit aangeven bij het invoeren van uw gegevens. Er is een optie beschikbaar genaamd ‘verzenden naar en ander adres‘, die te selecteren is tijdens het invullen van uw gegevens. Als alternatief kun je er ook voor kiezen om je bestelling af te halen bij een van de afhaallocaties van PostNL of DHL. Dit geeft je de flexibiliteit om je bestelling op te halen wanneer het jou uitkomt.

Onze winkel heeft geen fysieke afhaallocatie. Alle producten worden direct vanuit ons magazijn verstuurd. Hierdoor is het helaas niet mogelijk deze af te halen.

Als je niet thuis bent op het moment van bezorging is dat geen probleem. Jouw pakket zal dan bezorgd worden bij de dichtstbijzijnde afhaallocatie van PostNL of DHL. De bezorger zal een bericht in de brievenbus achterlaten met informatie over waar en vanaf wanneer je jouw bestelling kunt afhalen. Het is wel belangrijk om het pakketje binnen 5 dagen af te halen. Als het pakket retour wordt gestuurd dan kunnen er retourkosten in rekening worden gebracht en worden ingehouden op de restitutie die je ontvangt.

Staat uw vraag er niet tussen ?

Heeft u een vraag over onze diensten of producten en ziet het onderwerp niet direct in onze Faq ?
Neem gerust contact met ons op voor vrijblijvend advies. We helpen u graag verder.

Winkelmand 0
RECENTLY VIEWED 0
Hoofdmenu

Keurenplein 41
1069 CD Amsterdam
Box D925