complete
SUNMI K2 KIOSK

SUNMI K2 Bestelzuil
de compacte wandkiosk
De Sunmi K2 Wandmontage Kiosk is een compacte afrekenzuil die gemakkelijk aan uw muur of wand bevestigd kan worden. Ideaal voor ondernemers met een beperkt vloeroppervlakte. Dit model bestaat uit een kiosk met ophangsysteem en een afzonderlijke bracket voor het bevestigen van de pinautomaat.

SUNMI K2 Complete
de bestelkiosk voor uw winkel
Deze staande Sunmi K2 betaalzuil is de ideale betaaloplossing voor ondernemers die op zoek zijn naar een efficiënte selfservice afrekenzuil. Deze kiosk is geoptimaliseerd voor gebruik in de detailhandel en biedt een breed scala aan functies waarmee uw klanten hun aankopen snel en gemakkelijk kunnen betalen.

Zelfscan oplossingen
Samen met onze partners leveren wij slimme betaaloplossingen voor ondernemers in Nederland en België. Van pinautomaten & handhelds tot bestelzuilen en accessoires.


Uw digitale medewerker
voor drukke periodes
Bestelkiosken zijn de toekomst. Het zorgt voor kortere wachttijden in uw winkel en biedt tegelijkertijd een nette en overzichtelijke manier om uw producten te presenteren en te verkopen. Dankzij de geïntegreerde betaalautomaat kunnen uw klanten direct een bestelling plaatsen en deze via PIN afrekenen. En dit zonder tussenkomst van een medewerker. Handig toch .. ?
5X

Door het gebruik van een bestelzuil kunnen uw klanten tot wel
5x sneller afrekenen dan via reguliere betaalmethoden.
20%

Zorg voor een gemiddelde tijdsbesparing van 20%
op kassawerkzaamheden.
40%

Ruim 40% van de klanten besteld fastfood orders liever
bij een bestelzuil dan aan de balie.
Verhoog de gemiddelde orderwaarde met slimme betaaloplossingen
Het gebruik van een bestelkiosk is niet alleen makkelijk en overzichtelijk maar zorgt doorgaans ook voor een hogere bestelwaarde. Door het gebruik van softwarematige tools zoals Up-sells en cross-sells brengt u bijpassende producten makkelijk onder aandacht wat zorgt voor een voller winkelmandje.
18%

De gemiddelde waarde van kioskbestellingen liggen
gemiddeld 18% hoger dan balie orders.
20%

Klanten die gebruik maken van een bestelzuil
zijn eerder geneigd extra producten aan te schaffen.
40%

Ruim 40% van de klanten besteld fastfood orders liever
bij een bestelzuil dan aan de balie.




Aanschaf en transactiekosten
Als ondernemer wilt u weten waar u aan toe bent. En dat snappen we als geen ander.
Heldere tarieven, geen maandelijkse kosten en geen addertjes onder het gras.

Eenmalige kosten
van €1495 per bestelzuil
Een eenmalig bedrag voor de aanschaf van uw bestelkiosk. Inclusief Plug & Play installatie en verzending.
Vaste transactiekosten
van €0.065 per pinbetaling
Voor de transactieverwerking hanteren wij een vast tarief van €0.065 per transacties. Zonder opstart of maandelijkse kosten.
Binnen 5 werkdagen
aangesloten & Ready to Go
Omdat onze bestelzuilen uit eigen voorraad komen kunt u binnen 5 werkdagen al aangesloten zijn en transacties accepteren.
Duidelijke rapportages
op elk moment van de dag
Via ons overzichtelijke dashboard heeft u altijd inzage in uw transacties. Dag en nacht. Via PC, Mobiel of Tablet.

Dagelijks uitbetaald
zonder vertragingen en gedoe
Alle pintransacties die vandaag worden verwerkt ontvangt u morgen op uw zakelijk rekening. Helder en simpel.
SUNMI App Store
toegang tot 20.000 Apps
De Sunmi K2 is een slimme bestelkiosk die draait op Android.
Toekomst bestendig en uit te breiden met handige zakelijke Apps.
Veelgestelde vragen
In onze veelgestelde vragen sectie vindt u snel antwoorden op al uw vragen over onze betaalkiosken en betaalautomaten. Ontdek hoe onze innovatieve producten uw betaalproces kunnen stroomlijnen en uw onderneming kunnen verbeteren. Van technische specificaties tot installatie-instructies
De Sunmi K2 Complete heeft de volgende functies:
Contactloos betalen:
De betaalautomaat is geschikt voor het accepteren van contactloze betalingen met bankpas of smartphone.
QR-code scannen:
De automaat is geschikt voor het accepteren van betalingen middels een QR-code. Op deze manier kunnen klanten gemakkelijk afrekenen via de eigen bank App.
Kaartbetaling:
De bestelzuil word geleverd inclusief een gekoppelde Sumni P2 SmartPad. Deze losse betaalterminal word middels een bracket bevestigd aan de betaalkiosk en accepteert alle betaalmethoden waaronder PIN, CHIP, Creditcards en loyaltykaarten.
Bonprinter:
De K2 Complete kiosk is voorzien van een geïntegreerde bonprinter. Na een succesvolle transactie kan de betaalautomaat aangepaste bonnen afdrukken voorzien van bijvoorbeeld een bestelnummer. Dit biedt een tastbaar bewijs van de transactie en is erg handig voor administratieve doeleinden.
De betaalautomaat kan moeiteloos alle bekende betaalmethoden accepteren waaronder PIN, CHIP, Creditcards, Loyaltykaarten, Contactloze transacties en QR-codes.
Het aansluitproces neemt in veel gevallen slechts 5 dagen in beslag. In sommige gevallen kan dit uitlopen. Afhankelijk van de voorraad van een specifiek model.
Voor de aanschaf van de apparatuur rekenen wij een een eenmalig bedrag. Hiervoor word de terminal gebruiksklaar gemaakt en voorzien van de juiste gegevens zodat u direct kunt beginnen met het accepteren van pintransacties.
– Wij rekenen geen opstartkosten of maandelijkse kosten.
– U betaald alleen een vast tarief van €0.065 per transactie.
Na goedkeuring van uw aanvraag word er een persoonlijk Dashboard voor u ingericht waar alle gegevens en transacties zijn in te zien.
Op deze manier heeft u altijd inzage in uw transacties en statistieken.
Voor de verwerking van transacties werken wij samen met MultiSafepay.
Een pintransactie wordt de eerstvolgende werkdag (niet in het weekend of op feestdagen) overgeschreven naar uw rekening.
Het Nederlandse betaalsysteem is zo ingericht dat overboekingen standaard de eerstvolgende werkdag worden overgeschreven. Hiervoor wordt gebruikgemaakt van het interbancaire systeem: het systeem voor overschrijvingen tussen verschillende banken.
In dit systeem kunnen er in het weekend en op feestdagen geen overschrijvingen plaatsvinden. Omdat het hier gaat over afspraken tussen banken onderling hebben wij hier geen invloed op.
Mocht uw betaalautomaat om de een of andere reden problemen ondervinden dan wilt u natuurlijk z.s.m weer aan de slag.
Voor bekende problemen hebben wij een FAQ sectie ingericht met de meest gestelde vragen.
Mocht u er niet uitkomen of persoonlijk contact neem dan gerust contact met ons op via:
Email:
service@pinaccessoires.nl
Telefoon:
020 – 7008 887
Bekijk onze andere modellen
Ons assortiment bestelzuilen bestaat uit verschillende modellen met elk hun eigen kenmerken en voordelen. Bekijk onze kiosk modellen hieronder of stuur ons een bericht voor advies op maat.

Android bestelzuil
voor de horeca & retail
Bestelkiosken zijn de toekomst. Het zorgt voor kortere wachttijden in uw winkel en biedt tegelijkertijd een nette en overzichtelijke manier om uw producten te presenteren en te verkopen.
Dankzij de geïntegreerde betaalautomaat kunnen uw klanten direct een bestelling plaatsen en deze via PIN afrekenen. En dit zonder tussenkomst van een medewerker.

5X sneller afrekenen
Klanten die via een bestelzuil afrekenen zijn doorgaans tot 5x sneller klaar.
20% tijdsbesparing
Een bestelzuil neemt werk uit handen en zorgt voor een tijdsbesparing tot 20% op uw kassa werkzaamheden.
40% besteld liever zelf
Ruim 40% van de mensen besteld liever via een bestelzuil dan bij een medewerker.

Verhoog het gemiddelde bestelbedrag met slimme oplossingen
Het gebruik van een bestelkiosk is niet alleen makkelijk en overzichtelijk maar zorgt doorgaans ook voor een grotere bestelling. Door het gebruik van slimme software zoals Up-sells en cross-sells brengt u bijpassende producten makkelijk onder aandacht wat zorgt voor een voller winkelmandje.
18% meer omzet
Bij het gebruik van een bestelkiosk ligt het gemiddelde bestelbedrag vaak tot 18% hoger.
20% meer verkopen
Klanten die gebruik maken van een bestelzuil zijn eerder geneigd extra producten aan te schaffen.

Duidelijke tarieven voor aanschaf en transacties
Als ondernemer wilt u weten waar u aan toe bent. En dat snappen we als geen ander.
Heldere tarieven en geen maandelijkse kosten.
Geen klanten, geen kosten. Simpel toch ?
Aanschafprijs
Een eenmalig bedrag voor de aanschaf van uw bestelkiosk. Inclusief Plug & Play installatie en verzending.
€1495
/per automaat
Transactiekosten
Voor elke transactie hanteren wij
een vast laag tarief. Geen opstartkosten en dagelijks uitbetaald.
€0.065
/per pinbetaling
In 5 dagen beginnen
Onze bestelzuilen komen uit eigen voorraad en kunnen binnen 5 dagen
plug & play aangesloten worden.

Deze betaalautomaat heeft de volgende functies:
Contactloos betalen:
De betaalautomaat is geschikt voor het accepteren van contactloze betalingen met bankpas of smartphone.
QR-code scannen:
De automaat is geschikt voor het accepteren van betalingen middels een QR-code. Op deze manier kunnen klanten gemakkelijk afrekenen via de eigen bank App.
Kaartbetaling:
De bestelzuil word geleverd inclusief een gekoppelde Sumni P2 SmartPad. Deze losse betaalterminal word middels een bracket bevestigd aan de betaalkiosk en accepteert alle betaalmethoden waaronder PIN, CHIP, Creditcards en loyaltykaarten.
Bonprinter:
De kiosk is voorzien van een geïntegreerde bonprinter. Na een succesvolle transactie kan de betaalautomaat aangepaste bonnen afdrukken voorzien van bijvoorbeeld een bestelnummer. Dit biedt een tastbaar bewijs van de transactie en is erg handig voor administratieve doeleinden.
De betaalautomaat kan moeiteloos alle bekende betaalmethoden accepteren waaronder PIN, CHIP, Creditcards, Loyaltykaarten, Contactloze transacties en QR-codes.
Een pintransactie wordt de eerstvolgende werkdag (niet in het weekend of op feestdagen) overgeschreven naar je rekening.
Het Nederlandse betaalsysteem is zo ingericht dat overboekingen standaard de eerstvolgende werkdag worden overgeschreven. Hiervoor wordt gebruikgemaakt van het interbancaire systeem: het systeem voor overschrijvingen tussen verschillende banken. In dit systeem kunnen er in het weekend en op feestdagen geen overschrijvingen plaatsvinden. CCV heeft hier geen invloed op, omdat het hier gaat over afspraken tussen banken onderling.
Er is echter één uitzondering: bij overschrijvingen tussen twee rekeningen van dezelfde bank is overschrijving op diezelfde dag wel mogelijk. Ook in het weekend en op feestdagen. Aangezien CCV via een ING-rekening uitbetaalt, ontvangen klanten met een ING-rekening hun geld dus wel op dezelfde dag.
Voor de aanschaf van de apparatuur rekenen wij een een eenmalig bedrag. Hiervoor word de terminal gebruiksklaar gemaakt en voorzien van de juiste gegevens zodat u direct kunt beginnen met het accepteren van pintransacties.
– Wij rekenen geen opstartkosten of maandelijkse kosten.
– U betaald alleen een vast tarief van €0.065 per transactie.
Na goedkeuring van uw aanvraag word er een persoonlijk Dashboard voor u ingericht waar alle gegevens en transacties zijn in te zien.
Op deze manier heeft u altijd inzage in uw transacties en statistieken.
Voor de verwerking van transacties werken wij samen met MultiSafepay.
Een pintransactie wordt de eerstvolgende werkdag (niet in het weekend of op feestdagen) overgeschreven naar uw rekening.
Het Nederlandse betaalsysteem is zo ingericht dat overboekingen standaard de eerstvolgende werkdag worden overgeschreven. Hiervoor wordt gebruikgemaakt van het interbancaire systeem: het systeem voor overschrijvingen tussen verschillende banken.
In dit systeem kunnen er in het weekend en op feestdagen geen overschrijvingen plaatsvinden. Omdat het hier gaat over afspraken tussen banken onderling hebben wij hier geen invloed op.
Mocht uw betaalautomaat om de een of andere reden problemen ondervinden dan wilt u natuurlijk z.s.m weer aan de slag.
Voor bekende problemen hebben wij een FAQ sectie ingericht met de meest gestelde vragen.
Mocht u er niet uitkomen of persoonlijk contact neem dan gerust contact met ons op via:
Email:
service@pinaccessoires.nl
Telefoon:
020 – 7008 887
Bekijk alle modellen
De bestelzuilen van Sunmi zijn verkrijgbaar in verschillende varianten waaronder een staande versie & een wand en balie model.
